torstai 26. tammikuuta 2012

Random KT

Random KT, pahoitteluni että osa kuvista tärähti... on niin hämärää >_<

L= Lily
C= Cho
*tapahtuu/ tekee*
ajattelee
huutaa


L: *dataa*


C: ...love & joy kaete yuku - ashita wo kaeteku... *hyräilee*


C: *tonkii vaatteita hyräillen* ...kokoro ni niji wo tsukuru kisetsu niiiii...
L: *datausta...*


C: Hei täähän on ihan kiva hame :3
L: MITÄ? Mitä sä tongit mun vaatteita -.-


C: No kai ne on munki vaatteita owo
L: ainii... Joojoo... Mut mä en kestä tällasta sekasortoa! -.-
C: Oii, ihanasöpöpinkki paita :3 Siin on rusettiki <3


L: Mitä sä sekoilet... Etkö sä ymmärrä mitä mä puhun sulle?


C: Ymmärrän joo... Mutta etkö sä osaa pitää hauskaa? :DD
L: ...mitä...


C: *heittää vaatteita ilmaan* VAATESADEEEE ~ :3
L: APUAAA D:


C: Oho! Söpöt kengät :3


L: Sä sit kans siivoot tän sotkun... ja palautat mulle mun onepiecen >_<
C: Okei... hmm... miten hyötyä tästäkin tilanteesta... >:--D


~ puolen tunnin päästä ~
L: *dataa (taas)*
C: Nonii, valmista! Täs on sulle sun onepiece!
L: ...


C: *heittää onepiecen Lilyn suuntaan* Lily, ota koppi!
L: EiEIEI!!


L: -.-'
C: hups... #_#


C: Voi ei! Kävikö jotain :3?
L: noniin... esitän nyt et mua ois sattunu, nii Cho saa pikku opetuksen...


L: Ouch...
C: Voi ei!


C: Voi ei, anna hali Cho- tädille :3 sattuko oikeen pahasti?
L: Hei! Ei mua oikeesti sattunu! 


C: Niin niin... anna nyt se hali :3
L: *mulkaisu* Hohhoijaa... 
C: *hyräilee jotain lastenlaulua*


~ Katja

Ei kommentteja: