tiistai 17. tammikuuta 2012

Butterfly ~ part 2/6


~ TAKAISIN NYKYHETKEEN (ks. ed. postaus) ~


L = Lily
K = Katja
? = selviää tarinassa
*tapahtuu/tekee*
ajattelee
huutaa


L: KATJA! Tuol on lunta, mennään tekee mulle lumimaja :D
K: ts. "mennään ulos, tee mulle lumimaja" =_=


K: Lily! Siel on kylmä, pistä takki päälle.
L: Enkä, mul on tää Onepiece, se on iha lämmin owo
K: No otan tän silti mukaan. Sitä tarvitaan kumminki jossai vaihees, ku sulle tulee kylmä.


L: Noni nyt etitää joku lumikasa, ja sä saat kaivaa sen ontoks nii mä saan majan :3
K: Jaahas. Niinpä tietenki...


L: *osoittaa lumikasaa* Tost sais hyvän lumimajan nwn
K: Huh, ei ton isompi sentää...


L: Katja tuu kattoo!


L: Voi raukka, anna sille mun takki! D:


K: *Pukee Lilyn takkia* Mun on pakko ottaa toi mukaan, muuten se jäätyy kuoliaaks! >.<
L: Onneks otit ton takin mukaa!
K: Niinpä...


L: *nostaa nuken kelkkaan*


~ Lilyn kotona ~

L: Herää jo, herää jo... *jännittyneenä*


?: *Hieroo silmiään*
L: Oletko... kunnossa? owo 
?: K-k-k... 
L: owo ?
?: K-kuka..?


L: Olen Lily nwn 
?: M-missä..?
L: Kotonani... Ja oikeastaan kai sinunkin kotonasi, jos siis suostut >.<


?: *Nousee yhtäkkiä polvilleen*
L: *kavahtaa taaksepäin*
?: MITÄ?! O-oikeasti...? HÄH?! OWO! Jeeeee! :DD Omg <3 eiku siis... kiitos #_#
L: *naurahtaa* Niin... mutta olet vieläkin aika huonossa kunnossa, kannattaa varmaan levätä...


?: *käy taas makaamaan*
L: Ja... kuka sinä olet? (:
?: olen... Cho, Cho Melody... 
L: Cho :) Kiva nimi. Eikös se tarkoita japaniksi perhosta..?
Cho: Joo... owo ... onko täällä joku muukin? :3
L: Joo, täällä on omistajani Katja... 
C: Oi, sinulla on omistaja <3 Minulla ei ole ollut pitkään aikaan :< *surullisena*
L: No, jos haluat... Nii tottakai Katja voi olla omistajasi (Kai Katja nyt siihen suostuu?)
C: OIKEASTI? owo ! JEEEEE... Eiku siis... Kiitos <3 Mutta... Saisinko syötävää? #_# En ole saanut kunnollista ruokaa pitkään aikaan...
L: Tottakai.


L: *Säätää jotain ruokien kaa*


C: *Syö* JEE, ruokaa <3 Eiku... No tiiät jo :D Kiitos. Mutta etkö sinä syö? owo
L: En mä nyt, ei oo nälkä. Hmm, olenko liian utelias, jos kysyn... Miksi olet ollut kodittomana?
C: Kertoisin... Jos muistaisin edes itse... Muistan vain... Jonkin taistelun... Ja... Omistajani k-kuoleman... Ja... Ei, en muista enempää...


C: Kiitos, kiitos, kiitos, kiitos todella paljon :3
L: Ole hyvä nwn... Mitäs mieltä olet, jaksaisitko huomenna mennä tapaamaan ystäviäni?
C: Tottakai jaksan :3


L: Muuten... Miksi sinulla on tuollaiset hiukset? Ja tuo leima '01'?
C: No kun... Ennen minulla oli unelmana olla kuin Miku Hatsune, tiedäthän? Ja... Niin. Se oli minulle lähes pakkomielle, MIKU ON NIIN IHANA :3 Ja siksi kasvatin tällaiset hiukset.
L: Mutta... Eikö olisi järkevämpää käyttää peruukkia?
C: No kai... Ainakin nykyään, kun nämä hiukset ovat vähän hankalat :D
L: Niin...  Tossa lattialla on sulle yöpuku (: Mä ainakin voisin nyt käydä nukkumaan...
C: KIITOS nwn


C: *miettii*


C: Hyvää yötä :3 Olet tosi kiva nukke!
L: *Vähän häkeltyneenä* Öitä owo




~ To be continued ~



~ Katja

2 kommenttia:

Outi kirjoitti...

Ch-ch-ch-choooooo !! >w<

Katja kirjoitti...

Kyllä <3<3