lauantai 21. tammikuuta 2012

Butterfly ~ part 6/6

Viimeinen osa sarjaan Butterfly ~
Muistakaa kuitenkin, ettei tämä "jännittävä kertomus" lopu vielä, muistathan mitä tapahtui osassa 4? Eli lisää on tulossa, ja se tulee olemaan jännittävää. Tästä osasta tuli nyt aik yksinkertanen, eikä kovin jännittävä, koska tää on vaan "loppuratkaisu" (: 


So: *juoksee Chon luokse*
St: *murhaava katse*
L, Co & K: *juttelua*


So: Moi, Choooooo! :3
Ch: Moi, Sonia nwn ~ söpöläinen nwn
So: Kato tätä mun uutta lelua :)
Ch: Onpas se söpö :D Mikä sen nimi on? (:
So: Sen nimi on Kitty ! :3


So: Mut toi sun nalle on kans ihana! Saanko mä leikkiä sillä...? :DD
Ch: Tottakai <3


So: *nauraa*
Ch: Voi ku sä oot niin söpö <3


St: Just joo. Mä lähen nyt. *jupinaa*


K: Stica, ei sun täytyis olla sen vihollinen.
St: Ei niin. Eiku siis täytyy!
L: Stica, kiltti. Hän suostuisi jo tekemään sovinnon, jos vain pyytäisit ensin anteeksi.


St: *jäätyy*
So: *juoksee paikalle Chon nalle mukana* Kato tätä Chon ihanaa nallea!


So: Se on niin ihana! Ja Cho myös :3 Miksi te oikein riitelette?
St: Kysy Cholta.
So: Mä kysyin jo!
St. No?


So: Ei se haluis riidellä! Se tahtoo tehä sovinnon! Mut leikitään nyt sitä piilosta! (mistähän Sonia tonki keksi owo) CHO ON JÄÄNY! *huutaa niin kovaa että Chokin kuulee alakertaan*
St: =,=''


Cho rupeaa laskemaan, muut menevä piiloihin. 
//Tehtävä: Löydättekö Sonian, ja huomaatteko kui pelottava asento Lilyl on? :DDD


Ch: *laskee*
1!
2!
3!
4!
5!
...


Ch: ...20! *avaa silmänsä ja näkee vieressään Stican* S-s-s-Sticah... A-anteek-si...
St: Cho... Et sä oo tehny mitään väärää... Mä oon... Ja paljon.
Ch: Totta. (>:---D) Mut mä voin... antaa sulle anteeks...
St: Cho...


St: *halaa Chota* Anteeksi!
Ch: *jäätyy* ... ... ... (?)
...
...
...
... 
(?)
...
...
No...
hmm...
...
ETSITÄÄN NE YHDESSÄ! :DD


St: Lily, Hah! Löysin >:---D


Ch: Siellä on joku... >:---D COLE!


St: Kaede löydetty >:DD


<3





~ The end ~

Ei kommentteja: