torstai 29. joulukuuta 2011

Nimetön

Li: Lily
K: Kaede
Lu: Lumi, Lilyn lemmikkilumileopardi
Y: Yuki, Kaeden lemmikkilisko
*tekee*
ajattelee
huutaa
välihuomautus


Li: *dataaa*


Li: *kuulee omituista poksahtelua ja muita ihmeääniä*
Lu: *kiipeilee joulukoristeissa* bongatkaa se :D


*Tavarat lentelevät peilistä poispäin, ja peilissä näkyy jotakin turkoosia + silmä*


*Peilistä lentää jotakin*
Li: HÄÄÄÄÄH?!!
Lu: *tipahtaa*


Li: KAEDE?!
K: Ai moi, Lily... owo
Y: *tuijottaa Lumia*
Lu: *ryntää Lilyn taakse piiloon*


K: Mitäköhän mä tääl teen? owo
Li: NIII, MITÄ SÄ TÄÄL TEET?!
Lu: *Kiipeää kauhuissaan Lilyn syliin*
Y: *Kiipeää Lumin perään uteliaana*
Lily varmasti tykkää... >_<


K: Yuki, tuu tänne! Nii joo, mä keksin uuden ikkunan- ja peilinpesuaineen, ja ku testasin sitä meiän peiliin, ajattelin et sä varmaan tarviit sitä... nwn Ja sitte mä oonki täällä owo Ja tässä on Yuki, mun uus lisko :3
Li: owo
Lu: *tärisee*
Y: *kävelee Kaeden luo*


Li: Sä siis... KEKSIT TELEPORTAALIN?! OwO
K: Öö, emt nwn
Lu: *lähtee Yukin ja Kaeden luo*
Y: *Tuijottaa Lumia*


Li: MUT KATO MIKÄ SOTKU TÄNNE TULI!
K: Ohops, sori #_# Mä siivoon :D
Lu: *leikkii iPadilla*
Y: *menee tutkimaan, mitä Lumi tekee*


Li: ääh, ei sun tarv... HEI IPAD TÄNNE NYT!
Lu: yhyyy.
Y: *Kiipeää Lilyn syliin*


K: TADAA! nwn
Li: Lumi... ):< lopeta jo.
Lu: *yrittää ottaa iPadin*
Y: *tarkkailee tilannetta Lilyn pään päällä*


K: Mä oon nii hyvä siivoo >v<
Li: Ei oo TOTTA.. -.- *nousee ylös niin nopeasti, että Lumi kaatuu ja Yuki tippuu*


Li: Ei näin... ei näin... *mutisee*
K, Lu & Y: *tuijottaa vieressä*


Li: Phuuuuh. Kuolin.
K: Oho #_#
Y: *kiipeää*
Lu: *yrittää kiivetä perässä*


K: Hei haluutko tehä jotain ylihuomen, ku vuosi vaihtuu? nwn
Li: Joo, kunhan ei käytetä näi teleportaaleja '=_= Katja on kai tulos Lauralle sillon.
K: Teiän koko perhe on tulos, nii kai sitte säki tuut (: Mut mun pitäis nyt varmaan lähtee...
Y: *hommaa jostain kameran*
Lu: *poseeraa*


*outoja ääniä, taas*
Li: (huh) okei, moikka :D
K: *Hyppää peiliin*
Y: moikka, jättityypit (: 
L: Hei! Stica ja ne uudet tyypit (Cole, ooooh <3) on tulos, nii tuu koht takas :3


K: *huutaa peilistä* JOOOO ! :D
Li: EI, EI TÄTÄ SOTKUA!!


Hmm. Tarkastimme Lilyn kameran, kiva kuva nwn


Ei kommentteja: